:: SPUNKTS :: Officiella s.s forum

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

| ~ Uppdateringar: Ny layout ~ |


+2
Admin
backbeat
6 posters

    Stalltoppen

    backbeat
    backbeat


    Antal inlägg : 2
    Join date : 09-08-18

    Stalltoppen Empty Stalltoppen

    Inlägg  backbeat tis aug 18, 2009 3:11 pm

    Asså, ang. stalltoppen, tycker inte ni att det är bara en liten pokal däruppe i hörnet?
    Jag menar, vad gör det liksom? Enligt mig så är pokal, en liten pokal i hörnet ja.

    Men de som verkligen är värda en pokal är mkt mkt mer än så,
    de vinner av kärlek, vänskap, och de är jättesnälla!
    Som t.ex stall Brigg, Beatlemania, Sunflake
    och många mer.
    Admin
    Admin
    Admin


    Kvinna Antal inlägg : 52
    Join date : 09-08-15
    Age : 29

    Stalltoppen Empty Sv: Stalltoppen

    Inlägg  Admin tis aug 18, 2009 3:18 pm

    Jag håller med dig (: Egentligen tycker jag inte pokaler borde uppskattas så mycket som de gör (: Det är ju inte klokt vad folk gör ida för att få stå i rampljuset i några dagar ;S

    De som kämpat hårt förtjänar ett pris, så jag håller med dig Wink
    rosehips
    rosehips


    Kvinna Antal inlägg : 25
    Join date : 09-08-18
    Age : 29

    Stalltoppen Empty Sv: Stalltoppen

    Inlägg  rosehips tis aug 18, 2009 3:19 pm

    Håller med, precis! Smile
    doux
    doux


    Antal inlägg : 1
    Join date : 09-08-18

    Stalltoppen Empty Håller med

    Inlägg  doux tis aug 18, 2009 3:26 pm

    Jag håller med jag med asså visa tycker att när ddet är något stall som vinner stalltoppen har allt gjort i pait så tycker dom att det är fel asså paint det blir ju jättefult tycker vissa men dom har jobbat hårt och lagt ner mycket på sin grafik då är dom värda det ändå och jag hatar såna som skriver söker ddesihn endast i gimp ph eller elemnts vad är det för fel på paint egentligen? elephant
    backbeat
    backbeat


    Antal inlägg : 2
    Join date : 09-08-18

    Stalltoppen Empty Sv: Stalltoppen

    Inlägg  backbeat tis aug 18, 2009 5:08 pm

    Tack så mycket, uppskattar att ni håller med!
    Jag heter faktist Jasmine, haha!
    Stallet King & Beautiful, föredetta Swey på ss!

    Nu är jag mest aktiv på stall King.
    Admin
    Admin
    Admin


    Kvinna Antal inlägg : 52
    Join date : 09-08-15
    Age : 29

    Stalltoppen Empty Sv: Stalltoppen

    Inlägg  Admin tis aug 18, 2009 5:25 pm

    doux skrev:Jag håller med jag med asså visa tycker att när ddet är något stall som vinner stalltoppen har allt gjort i pait så tycker dom att det är fel asså paint det blir ju jättefult tycker vissa men dom har jobbat hårt och lagt ner mycket på sin grafik då är dom värda det ändå och jag hatar såna som skriver söker ddesihn endast i gimp ph eller elemnts vad är det för fel på paint egentligen? elephant

    Jag håller med dig! Dock tycker jag att de som arbetar med paint ska satsa mer på Pixel art Smile

    backbeat skrev:Tack så mycket, uppskattar att ni håller med!
    Jag heter faktist Jasmine, haha!
    Stallet King & Beautiful, föredetta Swey på ss!

    Nu är jag mest aktiv på stall King.

    Åh, låter toppen! (:
    EnRosaKaulitz
    EnRosaKaulitz


    Kvinna Antal inlägg : 28
    Join date : 09-08-19
    Age : 26

    Stalltoppen Empty Sv: Stalltoppen

    Inlägg  EnRosaKaulitz ons aug 19, 2009 6:43 pm

    Håller med ^w^. Tycker även att stalltoppen är en bra idé. Självklart inte med att det blir lite överdrivet för vissa.. Men, tkr som "Admin" sa.. Det visar att man satsat hårt och gjort sig förtjänt av det. Men fusk kommer ju alltid, så :/
    EnRosaKaulitz
    EnRosaKaulitz


    Kvinna Antal inlägg : 28
    Join date : 09-08-19
    Age : 26

    Stalltoppen Empty Sv: Stalltoppen

    Inlägg  EnRosaKaulitz ons aug 19, 2009 6:44 pm

    Admin skrev:
    doux skrev:Jag håller med jag med asså visa tycker att när ddet är något stall som vinner stalltoppen har allt gjort i pait så tycker dom att det är fel asså paint det blir ju jättefult tycker vissa men dom har jobbat hårt och lagt ner mycket på sin grafik då är dom värda det ändå och jag hatar såna som skriver söker ddesihn endast i gimp ph eller elemnts vad är det för fel på paint egentligen? elephant

    Jag håller med dig! Dock tycker jag att de som arbetar med paint ska satsa mer på Pixel art Smile

    backbeat skrev:Tack så mycket, uppskattar att ni håller med!
    Jag heter faktist Jasmine, haha!
    Stallet King & Beautiful, föredetta Swey på ss!

    Nu är jag mest aktiv på stall King.

    Åh, låter toppen! (:

    Pixel art?
    EnRosaKaulitz
    EnRosaKaulitz


    Kvinna Antal inlägg : 28
    Join date : 09-08-19
    Age : 26

    Stalltoppen Empty Sv: Stalltoppen

    Inlägg  EnRosaKaulitz ons aug 19, 2009 6:44 pm

    Admin skrev:
    doux skrev:Jag håller med jag med asså visa tycker att när ddet är något stall som vinner stalltoppen har allt gjort i pait så tycker dom att det är fel asså paint det blir ju jättefult tycker vissa men dom har jobbat hårt och lagt ner mycket på sin grafik då är dom värda det ändå och jag hatar såna som skriver söker ddesihn endast i gimp ph eller elemnts vad är det för fel på paint egentligen? elephant

    Jag håller med dig! Dock tycker jag att de som arbetar med paint ska satsa mer på Pixel art Smile

    backbeat skrev:Tack så mycket, uppskattar att ni håller med!
    Jag heter faktist Jasmine, haha!
    Stallet King & Beautiful, föredetta Swey på ss!

    Nu är jag mest aktiv på stall King.

    Åh, låter toppen! (:

    Pixel art?
    Admin
    Admin
    Admin


    Kvinna Antal inlägg : 52
    Join date : 09-08-15
    Age : 29

    Stalltoppen Empty Sv: Stalltoppen

    Inlägg  Admin ons aug 19, 2009 6:50 pm

    kolla : http://images.google.se/images?hl=sv&rlz=1R2ACAW_sv&um=1&sa=1&q=pixelart&aq=f&oq=
    Habbo.se använder sig också av pixelart (: Väldigt enkelt att jobba med i paint Very Happy
    EnRosaKaulitz
    EnRosaKaulitz


    Kvinna Antal inlägg : 28
    Join date : 09-08-19
    Age : 26

    Stalltoppen Empty Sv: Stalltoppen

    Inlägg  EnRosaKaulitz ons aug 19, 2009 6:51 pm

    Admin skrev:kolla : http://images.google.se/images?hl=sv&rlz=1R2ACAW_sv&um=1&sa=1&q=pixelart&aq=f&oq=
    Habbo.se använder sig också av pixelart (: Väldigt enkelt att jobba med i paint Very Happy

    Okej, aldrig prövat, vet inte ens hur man gör (a' Takk ^^
    Admin
    Admin
    Admin


    Kvinna Antal inlägg : 52
    Join date : 09-08-15
    Age : 29

    Stalltoppen Empty Sv: Stalltoppen

    Inlägg  Admin ons aug 19, 2009 6:55 pm

    vsssg Wink Det kräver ju lite jobb Very Happy Men det är enkelt när man lärt sig hur man ska skugga & så xD
    Mieloq
    Mieloq


    Antal inlägg : 19
    Join date : 09-08-20
    Age : 27

    Stalltoppen Empty Sv: Stalltoppen

    Inlägg  Mieloq tor aug 20, 2009 9:35 pm

    Nä nu så får ni ta och ge er. I princip alla som säger 'Det är bara en lite virtuell pokal i ett hörn' HAR redan en pokal. JAG har ingen pokal även om jag inte tkr att det är så kul med stalltoppen. Men att alla säger 'Jag struntar i stalltoppen' och sen börjar tigga om röster osv är inte direkt kul -.-' Men asså, det jag försöker säga det är att: Varför får KÄNDA stall som redan har pokaler komma undan med tigg i stalltoppen/utställningen eller när dom bryter imot andra regler på stallet.se när alla som inte har pokal/inte är kända får ca 50 anmälningar över sig och blir raderade. Tänk om Askmoln eller Rosa_pollen skulle bli raderat? Nä, jag tror inte heller att det någonsin skulle hända. Därför att alla blir förblindade när dom ser att stallet har en pokal, sålänge stallet har en pokal så är det tydligen så att den får göra som dom vill. Okej, så nu så har jag fått säga vad jag ville säga och det kändes otroligt skönt. cheers Basketball lol!
    Admin
    Admin
    Admin


    Kvinna Antal inlägg : 52
    Join date : 09-08-15
    Age : 29

    Stalltoppen Empty Sv: Stalltoppen

    Inlägg  Admin lör aug 22, 2009 9:43 am

    Problemet är att de som inte har upplevt känslan av att ha en pokal vet inte hur det känns. Men de som redan fått en, de personerna inser att pokalen inte är så jätte viktigt trots allt. Visst kan det kännas dumt när pokalstall står och säger att pokaler är ingenting, fastän dom var helt besatta av att få en innan dom fick sin första? men egentligen har dom rätt. Det skulle ju vara lite dumt om ett stall som inte hade pokal kom och sa att pokaler är ingenting eftresom dom vet ju inte det. Jag tror att de pokalstall som säger "Sluta bry er om stalltoppen" vill säga att folk ska lugna ner sig. Jag håller med dig att det kan kännes så ibland att det bara är okända stall som får ta skiten! Men jag håller fast på min teori om att de flesta "kända stall" har en ägare som varit medlem på stallet.se under en lång tid och vet vilka regler som gäller, och som är väldigt seriös. En seriös människa bryter inte mot regler om de vet att de kan bli anmälda för det. Jag vet inte direkt om askmoln någonsin brutit mot en lag, men om de gör de lär de få samma straff som alla andra Smile

    Sponsored content


    Stalltoppen Empty Sv: Stalltoppen

    Inlägg  Sponsored content

      Liknande ämnen

      -

      Aktuell tid och datum: tor maj 09, 2024 2:28 am