:: SPUNKTS :: Officiella s.s forum

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

| ~ Uppdateringar: Ny layout ~ |


2 posters

    Gamla eller nya stalltoppen?

    Omröstning

    Vilken Stalltop var rättvisast, tycker ni?

    [ 0 ]
    Gamla eller nya stalltoppen? Bar_left0%Gamla eller nya stalltoppen? Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Gamla eller nya stalltoppen? Bar_left0%Gamla eller nya stalltoppen? Bar_right [0%] 

    Totalt antal röster: 0
    Admin
    Admin
    Admin


    Kvinna Antal inlägg : 52
    Join date : 09-08-15
    Age : 29

    Gamla eller nya stalltoppen? Empty Gamla eller nya stalltoppen?

    Inlägg  Admin sön aug 23, 2009 9:17 am

    OBS: Som ni ser är rutan väldigt gul Smile Detta har med "färgfel". Tyvär kan jag inte fixa detta fel ;/ Men jag hoppas ni kan se vad det står. Om ni inte ser så är det första alternativet "Nya stalltoppen, det andra är gamla stalltoppen".

    En liten undersökning! För er som inte vet skillnaden så ska jag förklara! Smile(Ska försöka)
    Gamla stalltoppen är den som de kör med nu. Då är det så att det stall som fått flest röster vinner Smile Den nya stalltoppen, är jag inte helt säker på, men jag tror det var att det hade något med hur månag röster & besökare man hade Smile Är osäker nu! xD

    Iaf ^^ Svara ärligt ! Så kan ni motivera varför ni valde just de alternativet, eller så håller ni de hemligt Rolling Eyes
    avatar
    Chestnut


    Antal inlägg : 2
    Join date : 09-09-07

    Gamla eller nya stalltoppen? Empty Sv: Gamla eller nya stalltoppen?

    Inlägg  Chestnut mån sep 07, 2009 7:47 pm

    Den "nya" stalltoppen räknade ut genomsnittet på alla röster. Smile

      Liknande ämnen

      -

      Aktuell tid och datum: sön apr 28, 2024 5:22 pm